Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Dynamic Go|Navigatie|Lane assist|Pre-crash detectie|Onderhoudsboekje en Car-pass

€ 20.450,- incl. BTW

Bouwjaar 22-02-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.741 km
Deuren 5
Kenteken X-930-TP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Dynamic Go|Navigatie|Lane assist|Pre-crash detectie|Onderhoudsboekje en Car-pass


€ 20.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-02-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.741 km
Deuren 5
Kenteken X-930-TP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Limpt B.V.
Contactpersoon Marco van Limpt
Adres De Witstraat 23
Postcode 5503 XS
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2539861 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragevanlimpt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Deze Toyota Auris Touring Sports komt uit 2018, werd geleverd van 01-04-2015 tot 30-04-2018. Deze geïmporteerde personenauto staat op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,6 liter per 100 km en hij weegt 1310 kg. De APK is geldig tot 22-02-2022 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal. Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Toyota Auris Touring Sports levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. Gemakkelijk en veilig is de bediening het audiosysteem en het navigatiesysteem met knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. Ook keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en usb-aansluiting zijn aan boord.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attend

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie