Bouwjaar | 28-11-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.305 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-450-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
€ 5.377,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-11-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.305 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-450-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carflex Dongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Schacht 1A |
Postcode | 5107 RD |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25275677 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2010
Modelcode: E150
Technische informatie
Koppel: 157 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 422 x 176 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Wij zijn enkel open met telefonisch afspraak.
Wij zijn 7 dagen per week open ook in de avond en zondagen zijn wij open op afspraak.
Bij interesse graag liever bellen of WhatsAppen, Marktplaats berichten wordt zelden beantwoordt.
Bij ons:
- Geen afleverkosten
- Gratis tenaamstellen op locatie
- Minimaal 6 mnd of nieuwe apk bij aflevering
- Alle inruil mogelijk tegen handelsprijs
Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo
accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit
uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar
controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen
beïnvloeden.
Carflex Dongen
De Schacht 1 A
5107RD DONGEN
(Naast "Van Biezen Autotechniek")
Tel: 0625275677
E-mail: carflexdongen@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.