vorige 123 van 119 volgende
vorige 123 van 119 volgende

Tesla Model S 90D Base

€ 38.500,-

Bouwjaar 10-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.374 km
Deuren 5
Kenteken NT-539-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 309 kW (421 pk)

Algemeen

Bouwjaar 10-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.374 km
Deuren 5
Kenteken NT-539-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 309 kW (421 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Adrie van Leijsen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Slof 4
Postcode 5107 RJ
Plaats Dongen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)162 - 318862 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.leijsen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 502 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.123 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.640 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 85 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 106 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 431 km actieradius per uur

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,932270916335 kWh/100km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Inruil en garantie is altijd bespreekbaar.
Wij zijn lid van de Bovag, de Nationale Autopas en Bosch Car Service.
Bel voor een proefrit naar 0162-318862 of mail naar info@leijsen.nl
Ga ook eens naar www.leijsen.nl voor een overzicht van al onze occasions.
(drukfouten voorbehouden)

U kunt natuurlijk ook altijd een kijkje komen nemen in onze showroom! Onze openingstijden zijn als volgt:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 uur - 18:00 uur
Zaterdag: op afspraak
Auto's halen en/of brengen buiten openingstijden op afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie