Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWhTrekhaakMogelijkheid FSD

€ 21.900,- incl. BTW

Bouwjaar 12-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 159.905 km
Deuren 5
Kenteken G-021-SK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWhTrekhaakMogelijkheid FSD


€ 21.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 159.905 km
Deuren 5
Kenteken G-021-SK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gebr. Raaijmakers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prins Reinierstraat 14
Postcode 4651 RZ
Plaats Steenbergen Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoraaijmakers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 527 Nm

Aandrijving
Actieradius: 530 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 75 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 20:49
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:24
Bruikbare accucapaciteit: 71.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 398 km
Ingeschat verbruik: 20.34 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 393 km
Actieradius praktijk winter: 339 km
Verbruik praktijk zomer: 19.06 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 22.84 kWh/100km

De acceleratie van de elektrische Tesla Model 3 is indrukwekkend. Dit exemplaar heeft 159905 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2019. CO2-uitstoot? Met de elektromotor rijdt u stil en schoon! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Wat een heerlijk ruim gevoel en zoveel licht geeft dat glazen panoramadak! Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het full map navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Met keyless entry opent en sluit u de portieren zonder dat u de sleutel vasthoudt. Voorzien van keyless start. Dat betekent: met de elektronische sleutel op zak is een druk op de knop genoeg om de auto te starten. Met dashboard met spraakbediening en automatisch dimmende buitenspiegels is deze Tesla helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Tesla Model 3 samen. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie en autonoom remsysteem.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie