Tesla Model 3 SR+ Standard RWD 325PK AutoPilot Leer PanoDak Adaptive cruise Camera's Elektr.-Stuur+Stoelen+Spiegels+Geheugen+Easy-Entry+Verwarmde stoelen/achterbank

€ 22.440,- incl. BTW

Bouwjaar 05-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 115.842 km
Deuren 5
Kenteken G-579-RN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 239 kW (326 pk)

Tesla Model 3 SR+ Standard RWD 325PK AutoPilot Leer PanoDak Adaptive cruise Camera's Elektr.-Stuur+Stoelen+Spiegels+Geheugen+Easy-Entry+Verwarmde stoelen/achterbank


€ 22.440,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 115.842 km
Deuren 5
Kenteken G-579-RN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 239 kW (326 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Corsten BV
Contactpersoon Bart Corsten
Adres Mariastraat
Postcode 5738 AK
Plaats Mariahout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocorsten.nl/occasions
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 527 Nm

Aandrijving
Actieradius: 530 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg

Accu
Accu: 75 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 20:49
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:24
Bruikbare accucapaciteit: 71.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 406 km
Ingeschat verbruik: 20.34 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 393 km
Actieradius praktijk winter: 339 km
Verbruik praktijk zomer: 19.06 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 22.84 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 531 km

Rechter dorpel schade .

U voelt de onbeperkte kracht van elektrische aandrijving, elke keer als u op weg gaat met deze Tesla Model 3. De actieradius van deze auto is met 409 kilometer ruim voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. De lithium-ion accu heeft een capaciteit van 16 kWh en is binnen 4 uur opgeladen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. Met de routebegeleiding van het full map navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Met keyless entry kunt u de portieren ontgrendelen terwijl de autosleutel in uw jas, broekzak of tas zit. Een druk op de knop en starten maar! Dat kan dankzij keyless start.

Zoals u mag verwachten van deze Tesla Model 3 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie en autonoom remsysteem.

Neem contact op voor een proefrit en ervaar de power van elektrisch rijden.

= Bedrijfsinformatie =

Prijs is een meeneemprijs; Kijk voor meer inform

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie