Bouwjaar | 13-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.502 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-810-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.502 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-810-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Nieuwenhuijzen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Varenschut 21A |
Postcode | 5705 DK |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 588988 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdnieuwenhuijzen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2015 - okt 2018
Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 161 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
De Suzuki Vitara is ontworpen als een alleskunner waarmee u zowel in de stad als in de buitengebieden uit de voeten kunt. Deze auto is van 2017 en heeft 73502 kilometer op de teller staan. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Misschien bent u niet veeleisend, maar na dit elektrisch bediende glazen panorama dak en het lederen interieur wilt u nooit anders meer. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Verder is de Suzuki uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
De achteruitrijcamera levert eersteklas parkeerservice. U weet precies hoeveel ruimte u nog heeft, in beeld en geluid. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het full map navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Suzuki is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Natuurlijk behoren sportstuur met schakelpaddels, centrale portiervergrendeling en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
In de Suzuki Vitara heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.