Bouwjaar | 10-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.381 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-393-FZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.381 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-393-FZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FB auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | van Andelstraat 13d |
Postcode | 5141 PB |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43975554 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fbautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 178 x 161 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 680 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Heeft u een auto gezien die uw interesse heeft, wilt u dan alstublieft contact opnemen voor een afspraak?
Alle occasions bij FB Auto's zijn vakkundig geselecteerd ook voor de kleine portemonnee! Al onze auto's worden grondig nagekeken alvorens ze u worden aangeboden.
Hierdoor koopt u altijd een betrouwbare occasion.
Door zeer snel wisselende voorraad kan het zijn dat de auto die u zoekt al verkocht is bel eerst even afdeling verkoop: tel 06-43975554 Whats App is mogelijk, internetprijzen zijn meeneem bodemprijzen, inruil is mogelijk van uw auto, motor, caravan en boot andere inruilverzoeken in overleg.
Wij zijn gevestigd in Waalwijk naast de MC Donalds, achter Kwik Fit
Belangrijk:
De uitvoeringsspecificatie van de aangeboden auto's zijn zorgvuldig aangegeven, echter onder het voorbehoud dat meer of minder extra's nimmer tot een lagere of hogere prijs kan leiden. Om teleurstelling te voorkomen dient u voor aankoop zelf te controleren of de voor u belangrijke extra's ook daadwerkelijk aanwezig zijn. Door de aankoop accepteert u de auto in zijn werkelijke specificatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.