Bouwjaar | 22-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.977 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-410-NR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.977 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-410-NR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDNS Suzuki Helmond |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Varenschut 21D |
Postcode | 5705 DK |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 588975 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodroomhelmond.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2018 - dec 2020
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 160 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Een echt goede auto biedt meer dan alleen maar hoge prestaties en een comfortabele rit. Zo'n auto verrijkt uw leven door een optimale combinatie van doordachte vormgeving en hoogstaande techniek. Deze Suzuki Vitara is daar een goed voorbeeld van. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 22977 kilometer heeft gereden sinds 2020. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Kijk, en die stoelverwarming, dat is nou echt comfort. Helemaal als het buiten winters aanvoelt. Bij de uitrusting van deze Suzuki horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter u bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschuwt hoeveel ruimte u nog heeft. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Suzuki Vitara een achteropkomend verkeer waarschuwing. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control! De uitrusting van deze auto is met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer behoorlijk compleet.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Suzuki Vitara Brake Assist als remondersteuning. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontroles
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.