Bouwjaar | 02-02-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.701 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 89-TV-FH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.701 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 89-TV-FH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bedrijfswagens Tilburg |
Contactpersoon | Bas Aarssen |
Adres | Polluxstraat 37 |
Postcode | 5047 RA |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Website | www.bedrijfswagenstilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 975 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bas Aarssen (+31615080919, Bas@bedrijfswagenstilburg.nl)
Nieuwe APK, Automaat gereviseerd!
Auto wordt in opdracht van een particulier verkocht.
= Bedrijfsinformatie =
Alle voertuigen zijn gecontroleerd op de juiste kilometerstand en voorzien van NAP.
LET OP!
Wij zijn continu voor u op zoek naar nieuwe bedrijfswagens, gelieve van tevoren even contact met ons op te nemen voor bezichtiging en/of proefrit.
Vraag geheel vrijblijvend naar de financieringsmogelijkheden.
Voor meer info kunt u altijd bellen of mailen.
Tel: 0031 (0)6 15 08 09 19
Mail: Bas@bedrijfswagenstilburg.nl
We doen onze uiterste best u te voorzien van de juiste informatie van het voertuig. Ondanks dat kunnen er geen rechten ontleend worden aan de informatie op onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.