Bouwjaar | 14-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-NFB-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-NFB-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kusters BV |
Contactpersoon | Berni Kusters |
Adres | Grotestraat 69 |
Postcode | 5821 AB |
Plaats | Vierlingsbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)478 - 631901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokusters.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze kwaliteitsoccasion wordt u rijklaar aangeboden tegen een internet-meeneemprijs.
laatste 2 jaar het een en ander vervangen aan deze auto bij ons (facturen aanwezig)
10-04-2024 Nieuwe katalysator geplaatst (212.884 km)
01-09-2023 Kleine beurt, 2 nieuwe voorbanden, remcilinders achter vervangen, schokdempers achter vervangen (204.400 km)
30-08-2022 Grote beurt, Remblokken en schijven voorzijde vervangen, Nieuwe accu, nieuwe ruitenwissers (186.506 km)
11-04-2022 Nieuwe bougiekabels (180.679 km)
22-03-2022 EGR klep vervangen (179.626 km)
Deze auto staat klaar voor nog jaren rijplezier!!
Wij zijn Autobedrijf Kusters B.V, gevestigd in Vierlingsbeek. Een professionele garage met de dorpse gastvrijheid. Als PCA dealer zijn wij gespecialiseerd in Peugeot en Citroën. Aangezien veel automerken dezelfde techniek delen, kunnen wij onderhoud aan alle merken uitvoeren. Wij hebben uitleescomputers voor nagenoeg alle automerken. Onze BOVAG score is een 9,4 en onze klanten geven ons een 9,6 via klantenvertellen.nl. Daar zijn wij ontzettend trots op. Kijkt u maar eens op www.autokusters.nl.
Waarom werken wij op afspraak? Zodat u niet hoeft te wachten en we ongestoord de volledige aandacht aan u kunnen geven.
Wij zijn geen verkopers maar matchmakers! U mag ons overtuigen waarom de potentiële nieuwe auto goed bij u past.
Wij besteden veel aandacht aan onze advertenties, maar ook wij zijn mensen en kunnen een foutje maken. Voordat u besluit tot aanschaf van uw auto over te gaan controleer de voor u belangrijke punten nog even. Bereikbaarheid: Neem afrit 7 (Vierlingsbeek/Overloon) op de snelweg A73 (Nijmegen, Venlo).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.