Bouwjaar | 05-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.055 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-GTK-5 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.055 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-GTK-5 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Carlo Hansen |
Contactpersoon | C. Hansen |
Adres | Van Hogendorpstraat 71 |
Postcode | 5046 LB |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5321661 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carlohansenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 965 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u interesse in een van onze auto's?
Dan is het aan te raden om eerst te informeren naar de beschikbaarheid en een afspraak te maken voor de bezichtiging.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Splash | Heerlijk, helder, handzaam
Suzuki heeft sprankelend nieuws. Het merk introduceert een MPV die ook leuk is om mee te rijden. Het nieuwe model is een ruimtewonder, maar is toch leuk om te zien. Suzuki doopt deze frisse nieuwkomer: Splash!
De Suzuki Splash rijdt zo goed als hij er uitziet. Dankzij de genen van de Suzuki Swift heeft de Splash een sportieve ondertoon, maar is deze familieauto meer gericht op comfort.
Plus
- ruim en ook leuk om te zien
- comfortabel met sportieve ondertoon
- nette prestaties, zelfs met basismotor
Min
- middelste hoofdsteun belemmert zicht in binnenspiegel
- geen bergruimte rondom achterbank
Conclusie
Het eindoordeel is helder: de Suzuki Splash weet zich goed te onderscheiden van de concurrentie. Op het gebied van ruimte en praktische mogelijkheden behoort de Splash slechts tot de middenmoot. Maar de Splash ziet er ongekend fris uit en heeft bepaald niet de uitstraling van een saai familiebusje.
Daarbij rijdt de Splash zo goed als hij er uitziet. Dankzij de genen van de Suzuki Swift heeft de Splash een sportieve ondertoon, maar is deze familieauto meer gericht op comfort. Voor een auto in deze prijsklasse is de Splash zeer stil. De benzinemotoren leveren verdienstelijke prestaties en springen spaarzaam om met brandstof.