Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid Select Automaat Fabrieksgarantie BTW info: 0492588976

€ 30.950,- incl. BTW

Bouwjaar 12-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 38.020 km
Deuren 5
Kenteken T-411-FL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid Select Automaat Fabrieksgarantie BTW info: 0492588976


€ 30.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 38.020 km
Deuren 5
Kenteken T-411-FL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDNS Suzuki Helmond
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Varenschut 21D
Postcode 5705 DK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 588975 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodroomhelmond.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2022 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 85 kW (116 PK)
Vermogen elektromotor(en): 25 kW (34 PK)
Vermogen brandstofmotor: 75 kW (102 PK)
Koppel: 138 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Met de Suzuki S-Cross is heel veel mogelijk. Een vakantie met het hele gezin, die nieuwe kast ophalen bij Ikea of gezellig met zijn vijven een dagje erop uit. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. U bedient het audiosysteem met dab-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Aan boord van deze Suzuki S-Cross is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Met electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes is deze Suzuki helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Deze Suzuki S-Cross is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie