Bouwjaar | 15-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NZ-568-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NZ-568-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoJorg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heuvelplein 2 |
Postcode | 5463 XG |
Plaats | Veghel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 317752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojorg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2021
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 47 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 179 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autojorg pakket
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Al uw inruil is bespreekbaar. Voor een indicatie van de inruilprijs kunt u foto's sturen per whatsapp naar Mark op +31653182010 | https://wa.me/31653182010 ( op maandag afwezig ) of Bjorn op +31612081639 | https://wa.me/31612081639 ( op dinsdag afwezig )
Uitgebreide informatie en gehele fotoalbums zijn te vinden via www.autojorg.nl
Graag bellen voor afspraak. auto is per 10-5 te bezichtigen
De verkoopprijs is inclusief de volgende werkzaamheden/garantie:
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- 12 maanden wettelijke garantie. Aanvullende Bovag garantie is mogelijk tegen betaling.
- 12 maanden Mobiliteitsgarantie met Europadekking inclusief woonplaats
- Minimaal 9 maanden geldige APK
- Minimaal een kwart tank brandstof.
- Tenaamstellingskosten nieuwe voertuig.
- Vrijwaren inruilauto.
- Gepoetste auto.
- Uitdraai teller rapport via RDW
LET OP: voertuigopties zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom afwijken van de daadwerkelijke opties.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!