Bouwjaar | 18-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.483 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 988 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.483 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 988 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frank's Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkerstraat 17 |
Postcode | 5571 LG |
Plaats | Bergeijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53419883 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.franksautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Suzuki S-Cross 1.0 met lichte schade
- Merk: Suzuki
- Model: S-Cross
- Tellerstand: 72483 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 988 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 82 kW / 112pk
- Ledig gewicht: 1065 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
Exterieur
- Achteruitrijcamera
Infotainment
- Navigatiesysteem
Interieur
- Airco
- Voorstoelen verwarmd
De auto heeft lichte schade, zie foto's. Linker koplamp gescheurd, scheur, koelers heel. Deuk rechter achterscherm.
Deze auto heeft schade. Voor een volledig beeld adviseren we u zelf ter plaatse het voertuig te komen beoordelen. Indien u de auto wenst te bezichtigen, dient u altijd telefonisch een afspraak te maken.
Het betreft een buitenlandse auto met alle benodigde documenten om zelf in te voeren bij RDW. Gunstig in te voeren met tegenbewijs.
Reserveren van voertuigen is niet mogelijk zonder aanbetaling.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden.
Bel 06-53419883 voor een afspraak of meer informatie! Op mail/whatsapp/sms/biedingen wordt niet (direct) gereageerd.
Frank's Auto's
+31653419883
www.franksautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!