Bouwjaar | 07-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.350 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.350 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Peba cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koolakkers 3 |
Postcode | 5563 AV |
Plaats | Westerhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15686869 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pebacars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 805 kg
Wielbasis: 244 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Velours
Aantal zitplaatsen: 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Altijd meer dan 80 leuke occasions op voorraad. Kijk op www.pebacars.nl of kom snel een keer langs!
Wij hanteren all in prijzen, u betaald dus bij ons geen rijklaar maak kosten en/of afleverkosten.
Al meer dan 25 jaar ervaring, zakelijk en particulier.
In al deze jaren hebben wij een breed netwerk opgebouwd waarmee we u gegarandeerd kunnen helpen aan de occasion waar u naar op zoek bent.
Peba Cars besteedt de uiterste zorg aan de betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en actualiteit van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kan derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Twijfelt u aan de aanwezigheid van een optie? Neem dan voor de zekerheid contact op met 1 van onze verkoopadviseur.
Graag tot ziens groetjes team Peba cars!
Financiering:
Wilt u uw droom auto volledig of gedeeltelijk financieren?
Vraag uw verkoopadviseur om mogelijkheden te bespreken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.