Bouwjaar | 27-02-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.314 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-ZVS-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 7.943,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.314 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-ZVS-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CS Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Buitenkade 15A |
Postcode | 4255 GW |
Plaats | Nieuwendijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10271192 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.csautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.445 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4937 x 1817 x 1529 cm
Wielbasis: 276 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
RIJDT EN SCHAKELT GOED
= Bedrijfsinformatie =
trefwoorden :
citroen berlingo,jumpy,jumper,dodge ram van,fiat,ducato,scudo,doblo,ford, transit,connect,courier, cool edition,mercedes sprinter vito mb 80 mb 100 mitsubishi canter l200 l300 l400 nissan vannete cabstar opel vivaro movano peugeot expert boxer partner renault master trafic mascot kangoo express seat inca toyota hyace volkswagen transporter caddy iveco daily hyundai h100 h200 h350 kipper kraan meubelbak laadklep glasresteel lang hoog maxi mascott
kiepbak kiepper enkelcabine dubbelcabine bestelwagen personenbus pick up laadbak bestelauto gesloten bestel invalide vervoer rolstoel primastar crafter berlingo jumper, camper
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Superb | Superber
"Wie slim is rijdt Skoda", luidt het credo van het merk. En misschien wel de slimste van alle Skoda's is de Superb. Dit topmodel van het Tsjechische merk biedt namelijk de ruimte van een limousine en combineert dat met het prijskaartje van een heel gewone middenklasser. Met de nieuwe Superb gaat Skoda nu een stapje verder...
Ruimte en comfort uit een klasse hoger. Een prijs van een klasse lager. De Skoda Superb is de slimste keuze in het zakelijke segment en dat geldt des te meer voor generatie 2015.
Plus
- sublieme prijs/prestaties verhouding
- ruim als een limousine
- prima rijeigenschappen
Min
- storende bult in midden vloer voor achterbank
- dashboardkastje onhandig klein
- matige akoestiek audiosystem achterin
Conclusie
De Superb is het topmodel van Skoda. Voorheen combineerde de Superb de ruimte van een limousine met de nuchtere aanpak van Skoda. De nieuwe Superb kiest voor een heel andere insteek: de Superb biedt het beste wat Skoda in huis heeft.
Daarmee lijkt de fabrikant zijn doel voorbij te streven, maar ondanks alle verbeteringen blijft het prijskaartje onverminderd scherp. Tegelijkertijd is het nog lastiger om aan te wijzen waar Skoda heeft bezuinigd om tot zo'n scherpe prijs te komen. Het lijstje minpunten beperkt zich tot enkele futiliteiten, terwijl de opsomming van de pluspunten te lang is voor deze conclusie. Kortom: het topmodel van Skoda is nog superber geworden.