Bouwjaar | 20-05-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.953 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NG-221-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.953 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NG-221-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carpoint Cuijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weldaad 3 |
Postcode | 5431 SM |
Plaats | Cuijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81285909 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carpointcuijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R14
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen over deze auto neem dan contact met ons op via mail, telefonisch of WhatsApp. Wilt u deze auto komen bezichtigen laat dat dan altijd even van tevoren weten zodat wij daar rekening mee kunnen houden.
Heeft u een auto in te ruilen en wilt u weten hoeveel de inruilwaarde ongeveer zal zijn dan ontvangen wij graag zo veel mogelijk informatie zoals het kenteken, km stand, opties en foto's.
Al onze auto's worden grondig nagekeken en van binnen en buiten schoon gemaakt. Wij hanteren geen afleverkosten. In overleg kunnen we uw auto afleveren met een kleine of grote beurt.
Op auto's boven de €4500,- aanschafwaarde en minder dan 200.000km krijgt u bij ons standaard 3 maanden garantie op de draaiende delen van de motor en versnellingsbak. Al het overige is mogelijk in overleg.
Wij zijn dagelijks geopend van 9.00u tot 18.00u en op zaterdag van 09.00 tot 13.00u.
Wilt u buiten onze openingstijden een auto komen bezichtigen dan is dit mogelijk op afspraak.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Carpoint Cuijk niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.