Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RJ-474-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RJ-474-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De SUV Specialist |
Contactpersoon | Ed van Bilderbeek |
Adres | Dorpsstraat 81 |
Postcode | 5731 JG |
Plaats | Mierlo |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28882406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.desuvspecialist.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2017 - feb 2018
Modelcode: NJ
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 173 x 150 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.034 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.589 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Werkelijk in nieuwstaat verkerende originele Nederlandse dealer auto met slechts 75dkm. De auto is voorzien van een mooie
interieur en opties zoals Adaptieve Cruise Control, lederen stuur, Climat Control, 16'' bi colour lichtmetalen velgen, Apple
Carplay enz. De auto is dealer onderhouden en is onlangs nog voorzien van 4 nieuwe banden. De auto wordt afgeleverd met
12 maanden volledige garantie en zonder extra bijkomende afleverings kosten.
= Bedrijfsinformatie =
Ruim 20 jaar geleden zijn we gestart met de in-en verkoop van met name kleine occasions en door die jarenlange ervaring hebben we ook een goed netwerk opgebouwd. De laatste tijd merkten we dat er een grote behoefte is ontstaan voor SUV's, de auto's met een hoge instap en dan ook nog vooral met een automatische versnelling. Zodoende zijn we ons daar in gaan specialiseren en vindt u bij ons vooral jong gebruikte SUV's van een hoge kwaliteit.
Service en kwaliteit en een goede prijsverhouding blijven bij ons prioriteit nummer één!
Tel: 06-28882406
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.