Bouwjaar | 15-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-KKD-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-KKD-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | STR8 SiX Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenweg 27 |
Postcode | 4671 BS |
Plaats | Dinteloord |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 3037242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.str8six.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Deze Skoda Fabia 1.2 Drive uit 2012 is een stijlvolle vijfdeurs hatchback met metallic lak en airconditioning. De auto is uitgerust met een handgeschakelde transmissie met vijf versnellingen en wordt aangedreven door een 3 cilinder 1198 cc HTP benzinemotor. Met 60 pk bij 3000 toeren en een topsnelheid van 155 km/h biedt deze Fabia uitstekende prestaties. Het praktijkverbruik ligt rond de 1:16,9, wat neerkomt op ongeveer 5,9 liter per 100 kilometer.
De Fabia biedt veel comfort en functionaliteit. De airconditioning zorgt voor een aangenaam klimaat in de auto, terwijl de radio-CD speler je van entertainment voorziet tijdens elke rit. De donkere A- en B-stijlen creëren een moderne, stijlvolle uitstraling door het effect van een zwevend dak. Vergeleken met de eerste generatie Skoda Fabia biedt dit model aanzienlijk meer beenruimte en veel meer hoofdruimte, wat bijdraagt aan een comfortabele rijervaring. De laadruimte van 300 liter is ideaal voor al je dagelijkse benodigdheden.
De auto is keurig onderhouden en heeft slechts twee eigenaren gehad. Hoewel de Fabia in totaal vijf keer is tenaamgesteld door familieomstandigheden, verkeert hij in uitstekende staat. De banden hebben ruim voldoende profiel en er zijn slechts lichte gebruikssporen aanwezig, passend bij de leeftijd van de auto.
Deze Skoda Fabia 1.2 Drive biedt de perfecte balans tussen stijl, comfort en functionaliteit. Met zijn zuinige verbruik en praktische ontwerp is deze Fabia ideaal voor zowel stadsritten als langere afstanden. Voor meer informatie of vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Vergeet ook niet een kijkje te nemen op onze website!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.