Skoda Citigo 1.0 Greentech Monte Carlo CRUISE CONTROL AIRCO NAVIGATIE MEDIA VOORBEREIDING BLUETOOTH TELEFOON PDC ZEER MOOI LOCATIE 1001

€ 5.940,-

Bouwjaar 02-04-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.987 km
Deuren 5
Kenteken XZ-213-V Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Skoda Citigo 1.0 Greentech Monte Carlo CRUISE CONTROL AIRCO NAVIGATIE MEDIA VOORBEREIDING BLUETOOTH TELEFOON PDC ZEER MOOI LOCATIE 1001


€ 5.940,-

Algemeen

Bouwjaar 02-04-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.987 km
Deuren 5
Kenteken XZ-213-V Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Centrum Raaijmakers B.V.
Contactpersoon Bart Raaijmakers
Adres Ekkersrijt 3010
Postcode 5692 CA
Plaats Son En Breugel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 745062 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.acrauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2014 - jan 2015
Modelcode: NF

Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 362 x 165 x 150 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 829 kg
Laadvermogen: 461 kg
GVW: 1.290 kg

Interieur
Interieur: Zwart/Rood, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Schitterende ¦KODA Citigo 1.0 Greentech Monte Carlo. Zowel het exterieur als het interieur verkeren in zeer nette staat. De auto is dealer onderhouden en alle sleutels, boekjes en nationale autopass zijn ingevuld en aanwezig. De auto is voorzien van de volgende opties: Stoffen bekleding - Airco - Navigatie - Multimedia voorbereiding - Bluetooth telefoon - Elektrische ramen voor - Parkeersensoren achter - Mistlampen voor - 16" lichtmetalen velgen enz. Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u contact opnemen met +31 (0)499-745062 of bekijkt u onze website www.acrauto.nl, hier vindt u 50 hoge resolutiefoto's van deze schitterende ¦KODA Citigo 1.0 Greentech Monte Carlo!

= Bedrijfsinformatie =

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Wij berekenen geen afleveringskosten !!! De prijs op internet is de verkoop prijs incl. APK. Al onze auto`s zijn NAP (nationale autopas) goedgekeurd of zijn voorzien van een Belgische Carpass. Aanvullende garantie tegen meerprijs is mogelijk alsmede extra onderhoud. Zie onze website www.acrauto.nl
Inruil is altijd mogelijk. Met al meer dan 35 jaar ervaring staan wij graag voor u klaar ! Voor meer informatie kunt u contact opnemen met +31 (0)499-745062. Kijk ook eens op onze website www.acrauto.nl !!!!

WIJ HEBBEN 2 LOCATIES 100 METER VAN ELKAAR. OP DE EERSTE FOTO STAAT DE LOCATIE VAN DE AUTO. EKKERSRIJT 3010 OF EKKERSRIJT 1001 IN SON.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis

De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!

Autotest | Skoda Citigo-e iV Eindelijk thuis

De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.

Plus

  • nette prijs
  • bruikbare actieradius
  • comfortabel en levendig

Min

  • op details merkbaar bezuinigd
  • minimale beenruimte achterin
  • Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af

Conclusie

De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).

De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.

Deel deze advertentie