Bouwjaar | 30-06-1999 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.650 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 96-DD-HV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-1999 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.650 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 96-DD-HV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GEVO Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dongenseweg 63 |
Postcode | 5047 SE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19332006 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gevoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4439 x 1742 x 1436 cm
Wielbasis: 2.513 cm
Inhoud laadruimte: 500/830 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.198 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 649 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/55R16
= Bedrijfsinformatie =
Graag even bellen voordat u langs wilt komen om teleurstellingen te voorkomen, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.Ook ruilen wij graag uw huidige auto in tegen een goede prijs. Wilt u alleen uw auto verkopen dan is dat ook mogelijk u krijgt dan gelijk vrijwaring wij zijn namelijk RDW Erkend.
BEL GERUST VOOR EEN AFSPRAAK !!!
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfels kunt u ons altijd vrijblijvend contacteren..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Toledo | Terug naar de basis
Eerst was de Seat Toledo een klassieke sedan. Het nuchtere en praktische karakter werd gewaardeerd en dus bouwde de Toledo al snel een trouwe klantenkring op. Om het nog beter te doen, kwam Seat in 2004 met een slimme mix van een MPV en een zakenauto. Helaas sprak deze gewaagde combinatie niet aan en de verkopen daalden. Daarom keert Seat nu terug naar de basis met een sedan zonder poespas: eenvoudig, ruim en voordelig.
De Seat Toledo is een compacte sedan voor wie op zoek is naar degelijk vervoer van A naar B. De Toledo biedt alles wat nodig is, maar niets meer dan dat. De meest nuchtere Seat van dit moment.
Plus
- Vlot en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- Zeer ruim, ook achterin
Min
- Matig zicht in binnenspiegel
- Achterklep opent te hoog (raakt dak lage/oude garages)
Conclusie
De Seat Toledo is terug. Daarom is een testrit gemaakt naar de Spaanse stad Toledo. Op die afstand kon de Toledo zich prima bewijzen. Seat is al lang geen budgetmerk van Volkswagen meer en daarom is de Toledo voorzien van de nieuwste techniek van het moederbedrijf. Alle motoren zijn daarom sterk, stil en zuinig. Alhoewel de Toledo misschien wel de minst spannende Seat is om mee te rijden, is het weggedrag nog altijd prima.
Na een minder geslaagd experiment met een mix van MPV en zakenauto, is de nieuwe Toledo weer een vertrouwde sedan. Dankzij de strakke en tegelijkertijd elegante lijnen is de Toledo echter allesbehalve oubollig. Net als de eerste Toledo's is ook deze vierde generatie weer ruim, praktisch en vooral nuchter.