Bouwjaar | 24-06-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.122 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-217-DD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 25.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.122 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-217-DD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tomcars B.V. |
Contactpersoon | T.J.P. de Bruyckere |
Adres | Nieuwe Erven 1 |
Postcode | 5384 TA |
Plaats | Heesch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 857858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tomcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2023 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 81 kW (110 PK)
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 81 kW (110 PK)
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 199 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 24-06-2024
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 12 maanden
Garantie: 10.000 km
Garantie: 12 maanden Bovag garantie inclusief Bovag afleverbeurt en Bovag 40 puntencheck
Seat Leon Sportstourer 110PK eTSI mild-hybrid Automaat in de mooie complete Style uitvoering met diverse extra opties.
In een goede en nette staat verkerende auto met uiteraard een aantoonbare historie.
Keurig onderhouden, het digitaal serviceregister en 2 sleutels zijn aanwezig. De auto heeft zijn 30.000KM onderhoud gehad in 06-2023
Deze auto is nog voorzien van een fabrieksgarantie tot 06-2024 en wij verlegen deze tot 12 maanden Bovag garantie
Naar wens kunnen wij bij deze auto een trekhaak monteren, het max. trekgewicht is dan 1300KG.
Let op!
Deze prijs is geheel rijklaar inclusief:
-Bovag garantie 12 maanden/10.000km
-Bovag afleverbeurt/onderhoudsbeurt met originele onderdelen
-Bovag 40 puntencheck
-APK minimaal 10 maanden
-Controle van remmen en banden en vervanging bij een levensduur van minder dan 10.000KM
-Minimaal 15 liter brandstof
-Complete poetsbeurt binnen en buiten
U kunt bij ons uw huidige auto inruilen en bezichtiging graag altijd op afspraak.
Alle door ons aangeboden occasions hebben een volledig aantoonbare kilometerstand en historie!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.