Seat Leon ST 2.0 TSI 4DRIVE CUPRA

€ 33.900,- incl. BTW

Bouwjaar 23-07-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.300 km
Deuren 5
Kenteken T-940-SV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Seat Leon ST 2.0 TSI 4DRIVE CUPRA


€ 33.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.300 km
Deuren 5
Kenteken T-940-SV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Arjan van Houtum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Vlonder 7
Postcode 5427 DB
Plaats Boekel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 327300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfarjanvanhoutum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.457 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

AutoHoutum heeft alle moeite genomen om de informatie over deze auto zo goed en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleer bij aankoop de zaken die je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie in onze advertentie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet

Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • geslaagde vormgeving
  • prima rijeigenschappen

Min

  • onhandig kleine buitenspiegels
  • spraakherkenning maakt veel fouten

Conclusie

Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.

De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.

Deel deze advertentie