Bouwjaar | 28-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-073-SL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-073-SL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Vugt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paleisstraat 18 |
Postcode | 5507 LE |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29736992 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanvugt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 178 x 155 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.615 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (€ 295): - Minimaal 6 maanden APK, indien minder dan nieuwe APK - Poetsbeurt van binnen en buiten - Complete controle van vloeistoffen - Tenaamstelling kenteken - 1 maand garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; Huisgarantie
- Afleverpakket standaard plus (€ 495): - Nieuwe APK - Poetsbeurt van binnen en buiten - Kleine beurt (nieuwe olie + filter) - Tenaamstelling kenteken - 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie; Huisgarantie; Autogarantie.nl (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Het is mogelijk om voor deze auto een financiering af te sluiten. Hier kunnen we u tijdens uw bezoek meer over vertellen.
Ondanks dat onze advertenties met zorg worden samengesteld, kan aan de inhoud geen rechten worden ontleend. Controleer daarom de opties die voor u van belang zijn vóór de aankoop, wij helpen u daarbij met alle plezier.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.