Bouwjaar | 19-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.274 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-ZP-KT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 5.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.274 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-ZP-KT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van de Werken bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 13B |
Postcode | 5151 RV |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 382282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdwerkenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 177 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.378 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.023 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Financiering is mogelijk kijk voor meer informatie https://www.vdwerkenautos.nl/financieren
De prijs is op basis van meeneemprijs. Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs. Daarom adverteren wij met de meeneemprijs en kunt u optioneel kiezen voor een afleverpakket. We bieden 3 pakketten aan: Basispakket € 299,-. Hiervoor krijgt u een APK-keuring | controle van alle vloeistoffen | 1 maand garantie. Pluspakket € 499,-. Hiervoor krijgt u een APK-keuring | kleine onderhoudsbeurt | remcontrole | 3 maanden garantie. Extrapakket € 899,-. Hiervoor krijgt u een APK-keuring | onderhoudsbeurt volgens schema | 6 maanden garantie.
U bent van harte welkom deze auto te komen bekijken! Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf even te bellen. Meer info? Bel: 0416-382282
= Bedrijfsinformatie =
Op Maandag is onze showroom gesloten!
Dinsdag tot met vrijdag geopend van 9:00 uur tot 18:00 uur
Zaterdag geopend van 9:00 uur tot 16:00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.