![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 21-05-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 278.402 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 86-ZR-NL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 278.402 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 86-ZR-NL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kaya Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 10 |
Postcode | 6604 BV |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20229231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kaya-autos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.378 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4467 x 1768 x 1575 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Rijdt en schakelt goed
Inruil mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
-Inruil altijd mogelijk!
- Wij zijn 6 dagen in de week geopend van 10.00 t/m 17:00 uur
--Wij maken exportdocumenten We make exportdocuments Wir erstellen exportdokumente
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
![Autotest | Seat Altea XL Alternativea](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2202/seat-altea-xl-20-tdi-4wd-freetrack.jpg)
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.