Bouwjaar | 12-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZT-168-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZT-168-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Roxs |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruysdaelbaan 9-C |
Postcode | 5613 DX |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2435812 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageroxs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 403 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.966 kg
Accu
Aanwezige accu: gehuurd
Accu: 41 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.4 kW, 35 km actieradius per uur
Accu snelladen: 132 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 24 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10,173697270471 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Geachte geïnteresseerde,
Wij zijn verheugd om u kennis te laten maken met de Renault ZOE R90 Intens 41 kWh. Deze elektrische auto biedt niet alleen een milieuvriendelijke rijervaring, maar ook moderne functies en recente verbeteringen voor uw comfort en gemak. Enkele kenmerken van deze auto zijn:
- Subsidie van €2000,-: Profiteer van een subsidie van €2000,- op deze elektrische auto, waardoor u nog meer waar voor uw geld krijgt.
- Nieuwe motor sinds 02/2023: De auto is voorzien van een nieuwe motor sinds februari 2023, wat zorgt voor betrouwbare prestaties en een langere levensduur.
- Achteruitrijcamera: Maak gemakkelijk en veilig achteruit manoeuvreren dankzij de ingebouwde achteruitrijcamera, die u helpt obstakels te vermijden en nauwkeurig te parkeren.
De Renault ZOE R90 Intens 41 kWh is een ideale keuze voor wie op zoek is naar een betaalbare en duurzame elektrische auto. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een afspraak te maken voor een bezichtiging en proefrit.
Met vriendelijke groet,
Garage Roxs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.