Renault ZOE R135 Intens 52 kWh

€ 21.750,-

Bouwjaar 06-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 12.016 km
Deuren 5
Kenteken L-890-FD Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault ZOE R135 Intens 52 kWh


€ 21.750,-

Algemeen

Bouwjaar 06-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 12.016 km
Deuren 5
Kenteken L-890-FD Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Dueren den Hollander
Contactpersoon P.G. van Dueren den Hollander
Adres Steenpad 9
Postcode 4797 SG
Plaats Willemstad Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)168 - 473435 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dueren.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2019 - jul 2022

Technische informatie
Koppel: 245 Nm

Aandrijving
Actieradius: 385 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg

Accu
Accu: 52 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 171 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 21 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 242 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 49 minuten

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 16 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- 12 MND BOVAG garantiepakket €1295,- viabovag site (€ 1.295): Met dit pakket leveren wij de auto af met: - 100 punten check - Tenaamstellen - Onderhoud volgens fabrieksinterval - Nieuwe APK - Poetsen - BOVAG garantie 12 maanden - Halve tank brandstof Heeft u vragen neem dan contact met ons op via 0168-473435 keuze 2 verkoop.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- 12 MND BOVAG garantiepakket € 1.295,- (€ 1.295): Met dit pakket leveren wij de auto af met: - 100 punten check - Tenaamstellen - Onderhoud volgens fabrieksinterval - Nieuwe APK - Poetsen - BOVAG garantie 12 maanden - Halve tank brandstof Heeft u vragen neem dan contact met ons op via 0168-473435 keuze 2 verkoop.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 14:26
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:21
Bruikbare accucapaciteit: 49.4 kWh
Ingeschatte actieradius: 282 km
Ingeschat verbruik: 20.34 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 21.5 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.75 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 535 km

Klein, compact en superslim met de binnenruimte. Een hatchback is niet voor niets een van de meest populaire carrosserievormen. Nooit meer naar de pomp! De elektromotor opladen en rijden maar! Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2021 komt; hij heeft slechts 12016 kilometer afgelegd. Stoelverwarming maakt het leven in deze auto aangenaam op koude en winterse dagen. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

In één oogopslag heeft u alle benodigde functies onderweg in beeld, d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie