Bouwjaar | 06-12-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 100.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-226-BR |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-12-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 100.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-226-BR |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R. Leenders Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 1204 |
Postcode | 5692 AE |
Plaats | Son |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 399676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57888080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leenders-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.674 kg
Laadvermogen: 1.075 kg
GVW: 2.780 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bedrijfswagen: Geen afleveringskosten! Deze auto wordt geleverd met een grote onderhoudsbeurt (nieuwe olie en filter, luchtfilter en interieurfilter) een APK Keuring van minimaal 1 jaar en 3 maanden garantie!
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie)
RIJKLAARPRIJS! ALL-IN PRIJS! GEEN AFLEVERINGSKOSTEN! GEEN AFLEVER PAKKETTEN BIJKOPEN! TOTAALPRIJS! SNEL LEVERBAAR!
Wat hebben wij al aan deze bus gedaan;
- compleet gepoetst van binnen en buiten
- nieuwe set grote originele wieldoppen
- nieuwe vloermat in de cabine
Wat doen wij nog aan deze bus;
- grote onderhoudsbeurt ( nieuwe olie en filter, interieurfilter en luchtfilter )
- nieuwe APK keuring bij verkoop
- 3 maanden of indien eerder 10.000 kilometer garantie op de motor en versnellingsbak
Wilt u deze bus komen bezichtigen? Wilt u een proefrit maken? Wilt u de bus meteen rijklaar meenemen? Voor ons is dit geen probleem wij kunnen snel schakelen zodat u snel kunt rijden!
INRUILEN? FINANCIEREN? LEASEN? Dit is bij ons geen probleem!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!