Bouwjaar | 09-11-2013 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.176 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PH-075-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 12.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-11-2013 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.176 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PH-075-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | J. van Heeswijk Auto's BV |
Contactpersoon | J. van Heeswijk |
Adres | Rooiseheide 35 |
Postcode | 5481 SG |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5430335 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanheeswijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modelreeks: 2010 - 2014
Modelcode: Phase 3
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Lengte: 518 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.882 kg
Laadvermogen: 1.173 kg
GVW: 3.055 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 9
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Zeer goed onderhouden bus, 4x z.g.a.n. Vredestein all Season banden
Bel eerst even als u wil komen kijken want de bus is nog in gebruik !!!!
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault Trafic Passenger. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening. Ook is de auto voorzien van: elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De bediening van het audiosysteem en het full map navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. De Renault is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.
Onze auto's worden met de grootste zorg geselecteerd. Wij adverteren met de juiste km.stand en juiste uitvoeringen. Op verzoek is het mogelijk om bij ons een onafhankelijke DEKRA occasionkeuring uit te laten voeren. Ook zijn al onze occasions voorzien van een Nederlandse Auto Pas. Inruil Camper, Caravan, scooter, auto mogelijk. Woorden die bij ons bedrijf passen zijn: Kwaliteit, Klantvriendelijk, Service gericht. Het is ook mogelijk na telefonisch overleg om buiten kantoor uren te komen kijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!