Bouwjaar | 14-12-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 176.801 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-908-TR |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 176.801 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-908-TR |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rogier van de Valk Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Udenseweg 13 |
Postcode | 5405 PA |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53251313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrogiervandevalk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.280 kg
GVW: 3.040 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Velours
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal handzenders: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 550): Afleverbeurt + garantie: De auto wordt voorzien van nieuwe olie + filters, eventuele andere slijtagedelen worden ook nagekeken en indien nodig vervangen. Daarbij krijgt u 3 maanden garantie op de auto.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
Zeer Nette Bedrijfs bus LANGE UITVOERING ! 3 ZITTER !
-Rechter schuifdeur
-2 Achterdeuren
-In hoogte verstelbare stoel
-Centrale vergrendeling met afstandsbediening in sleutel
-Elektrische ramen
-Cruisecontrol
-Multifunctioneel stuur
-Sportvelgen lichtmetaal
-Houten vloer in bagageruimte
-Airconditioning
-Luxe stereo met Navigatie
-Parkeersensoren
-Warmtewerend glas
-Bochtverlichting
-Airbags veiligheid!
-Trekhaak
Trekaak
Wij hebben de auto technisch nagekeken
2 voorbanden vernieuwd
remblokken voor vernieuwd
en voorzien van aflever servicebeurt nieuwe olie en filters
APK Recent
Helemaal startklaar voor in uw bedrijf
Wij hanteren geen afleveringskosten !
Interesse in deze mooie Bedrijfsbus even van te voren bellen ivm beperkte openingstijden 0653251313
Wij kunnen de de bedrijfsbus bij ons ter plaatse tenaamstellen ook in het weekend en in de avonduren
-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!