Renault Trafic Bestel 1.9 dCi L1H1 TURBO PROBLEEM

€ 1.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-02-2006
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 299.145 km
Deuren 5
Kenteken 98-BX-DT
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.870 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Renault Trafic Bestel 1.9 dCi L1H1 TURBO PROBLEEM


€ 1.450,-

Algemeen

Bouwjaar 10-02-2006
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 299.145 km
Deuren 5
Kenteken 98-BX-DT
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.870 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Urkhoven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres spaarpot 40a
Postcode 5667 KX
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2908707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autourkhoven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 1.9 dCi L1H1 TURBO PROBLEEM


- Kenteken: 98-BX-DT
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- Tellerstand: 299145 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1870 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 60 kW / 82pk
- Ledig gewicht: 1675 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Exterieur

- Achterdeuren met ruiten
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Navigatiesysteem

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Stoffen bekleding
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot laag

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling


Auto is te koop voor €1450 en motor loopt nog en is oke maar turbo is niet goed,

Wij zijn een familiebedrijf dat u mobiel houdt, onder het motto,"klein maar fijn!"

Auto Urkhoven
spaarpot 40a
5667KX Geldrop
0402908707
info@autourkhoven.nl

www.autourkhoven.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie