Bouwjaar | 06-06-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 187.935 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-107-T |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.001 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-06-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 187.935 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-107-T |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.001 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan 2012 - jul 2014
Modelcode: Phase 3
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 518 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.001 kg
Laadvermogen: 1.029 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Voor deze Renault Trafic moet u snel zijn, want die gaat aandacht krijgen. Net binnen, maar daar blijft-ie niet lang! Met zijn dieselmotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
U bedient het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. U vindt in deze auto ook airconditioning. En deze auto heeft ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.
We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
Prijs is een meeneemprijs; Kijk voor meer informatie, foto's, en onze actuele voorraad op onze site: www.autocorsten.nl of neem telefonisch contact met ons op; 0499-422176. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die Uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Auto Corsten sluit iedere aansprakelijkheid voor de in deze advertentie verstrekte informatie uitdrukkelijk uit. Auto Corsten is officieel Opel dealer, Vakgarage en Bovag erkend bedrijf sinds 1972.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!