Bouwjaar | 22-07-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 122.923 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-VDL-07 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 122.923 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-VDL-07 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A2 Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schouwrooij 6 |
Postcode | 5281 RE |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51408639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a2autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.998 kg
Laadvermogen: 1.220 kg
GVW: 3.010 kg
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal
Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H2
De apk is geldig tot en met 22-11-2024
Volledige onderhoud historie is aanwezig
Het is mogelijk om de bus om te bouwen tot camper!
De bus rijdt en schakelt uitstekend!
Deze Renault Trafic komt uit 2009, werd geleverd van 01-09-2006 tot 31-05-2010 en kostte toen € 32.270,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 8,2 liter per 100 km en hij weegt 1998 kg. De APK is geldig tot 22-11-2024.
= Bedrijfsinformatie =
Wij brengen geen afleverkosten in rekening!
In de avonduren enkel op afspraak geopend.
Kom gerust langs voor een bezichtiging/proefrit.
Bel +31651408639 voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!