Bouwjaar | 18-04-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 115.027 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-020-B |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 19.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 115.027 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-020-B |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Welzorg Auto op Maat |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rietveldenweg 51 |
Postcode | 5222 AP |
Plaats | S Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | 0800-0200142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.welzorg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Modelreeks: sep 2011 - jul 2014
Modelcode: Phase 3
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 518 x 190 x 248 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.219 kg
Laadvermogen: 811 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
= Bedrijfsinformatie =
Gegarandeerde kilometerstand - Inruil mogelijk - Financiering mogelijk - Levering door heel Nederland. Genoemde verkoopprijs is exclusief afleverpakket ter waarde van € 399,- inclusief BTW. Rolstoel , Rolstoelauto, Rolstoelvervoer, Rolstoelbus, Rolstoelaanpassing, Bodemverlaging, Invalide, Invaliden, Invalidenauto, Aangepast, Aangepaste auto, Aanpassingen, Scootmobiel, Mindervaliden, Gehandicapten, Bodemverlaging, Verlaagde vloer, Rolstoelgeschikt, Rolstoelwagen, Rolstoelgebruik.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!