Bouwjaar | 29-10-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 149.301 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-VXG-2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 149.301 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-VXG-2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vermeer Auto`s |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Runstraat 5 |
Postcode | 5107 NH |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33967458 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vermeerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.850 kg
Laadvermogen: 1.115 kg
GVW: 3.035 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Zeer nette Renault Trafic 2.5 dCi 2.5 te koop.
Deze bus is een marge bus dus er komt geen btw bij.
De Renault is voorzien van een sterke 2.5 turbo motor.
Heeft altijd op tijd zijn beurtjes gehad en is nooit op bezuinigd.
- 2 eigenaren
- Nationale Auto Pas
- remschijven en blokken voor + remolie vervangen (06-21)
- banden 4x (09-20)
- distributieriem + waterpomp vervangen (11-18)
- Egr koeler (12-21)
- fuseekogels en stuurkogels (08-21)
- schuifdeurgeleiding (02-20)
- airco pomp (05-19)
- dubbelcabine van SNOEKS
- geen instapschade (stoelen)
- 2 sleutels met afstandsbediening
- onderhoudsboekjes
- stapel facturen
- 2 achterdeuren met ramen
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen, of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging dan kunt u ons bellen of appen.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen een auto meteen op locatie overschrijven.
Inruil auto, boten, caravans en motoren is bespreekbaar.
Wij houden geen auto`s vast zonder bezichtiging en aanbetaling.
Ondanks dat de informatie weergegeven in onze advertentie's zo betrouwbaar mogelijk gemaakt wordt kunnen hier geen rechten aan ontleent worden.
Kijk ook naar onze andere advertenties voor als u een leuke occasion zoekt.
Met vriendelijke groet,
Vermeer Auto`s
06-33967458
Runstraat 5
5107 NH Dongen
Tegenover Cranenbroek
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!