Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1, Airco, Trekhaak, Navigatie, Prijs Is Rijklaar Ex Btw

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-02-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 70.141 km
Deuren 5
Kenteken 58-VZT-4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1, Airco, Trekhaak, Navigatie, Prijs Is Rijklaar Ex Btw


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-02-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 70.141 km
Deuren 5
Kenteken 58-VZT-4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Oevelen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prins Reinierstraat 8
Postcode 4651 RZ
Plaats Steenbergen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53408649 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanoevelenbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt 2007 - mei 2010
Modelcode: Phase 3

Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.710 kg
Laadvermogen: 1.220 kg
GVW: 2.930 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

Wij berekenen geen afleveringskosten. Prijs is rijklaar ex btw. Voor 6 maanden bovag garantie berekenen wij €750,- extra. Voor meer info, ook `s avonds en in het weekend. Neem contact op met Richard 06-53408649 kan ook per sms of Whats App

= Bedrijfsinformatie =

Voor financiering voor particulieren klanten zijn wij aangesloten bij De autofinancier. U kunt deze bereiken onder nummer 088-0501850
Hun website-adres is www.deautofinancier.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie