Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1 Eco bJ 2012 6VERSNELING WERKT NIET

€ 3.250,-

Bouwjaar 22-11-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 228.672 km
Deuren 5
Kenteken 8-VZS-67
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1 Eco bJ 2012 6VERSNELING WERKT NIET


€ 3.250,-

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 228.672 km
Deuren 5
Kenteken 8-VZS-67
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Maaspoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goudenheuvel 5
Postcode 5234 GA
Plaats Den Bosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55124470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrummaaspoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4782 x 1904 x 1973 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.766 kg
Laadvermogen: 1.184 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 2.950 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn 6 dagen in de week op afspraak geopend! Dagelijks telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 18:30 uur.

Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.

U kunt de foto's sturen naar: 06-55124470

TE KOOP GEVRAAGD! PERSONEN EN BEDRIJFSWAGENS
Wij zijn 6 dagen per week geopend ,in de avond en zondags alleen op afspraak
Let op wij adverteren met originele km-standen en bouwjaren !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie