Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1, 6-BAK, AIRCO, CRUISE CONTROL, SCHUIFDEUR RECHTS, GROOT NAVIGATIE, RADIO-CD-MP3-CARKIT, ELEK-RAMEN, CENT-VERGRENDELING, IMPERIAAL, TR

€ 4.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-03-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 286.952 km
Deuren 5
Kenteken 7-VLL-35
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1, 6-BAK, AIRCO, CRUISE CONTROL, SCHUIFDEUR RECHTS, GROOT NAVIGATIE, RADIO-CD-MP3-CARKIT, ELEK-RAMEN, CENT-VERGRENDELING, IMPERIAAL, TR


€ 4.500,-

Algemeen

Bouwjaar 15-03-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 286.952 km
Deuren 5
Kenteken 7-VLL-35
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Arno's Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Maaskade 39A
Postcode 5347 KD
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)412 - 633333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.arnoautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: apr 2010 - okt 2011
Modelcode: Phase 3

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.265 kg
GVW: 2.950 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

ORIGINEEL NL GELEVERDE NETTE EN GOED ONDERHOUDEN RUIME LUXE BESTELBUS MET COMFORT. AFKOMSTIG VAN 2E EIGENAAR. UITVOERING MET EEN KETTING AAANGEDREVEN MOTOR EN HEEFT DUS GEEN DISTRIBUTIERIEM. BTW AUTO: € 4.500,- EX BTW, INC 21% BTW = € 5.445,-.

= Bedrijfsinformatie =

AL ONZE OCCASIONS ZIJN VOORZIEN VAN EEN GELDIGE APK OF WORDEN VOORZIEN VAN NIEUWE APK. AFLEVERKOSTEN MET NIEUWE APK, INSPECTIE EN AFVULLEN VAN VLOEISTOFFEN OP PEIL, CONTROLE VAN ACCU, SCHOON OPGELEVERD EN VRIJWAREN INRUILAUTO ZIJN VOOR BENZINE-AUTO € 125,- EN VOOR AUTO'S OP LPG/DIESEL € 175,-.
INRUIL EN OF FINANCIERING IS MOGELIJK. KIJK VOOR MEER DAN 200 OCCASIONS OP ONZE WEBSITE ARNOAUTOS.NL OF BEL 06-51209126 OF 06-13834329 VOOR MEER INFORMATIE!

Arno's Auto's Oss is een bedrijf dat al tientallen jaren tegen zeer scherpe prijzen occasions aanbied, zowel voor particulieren, bedrijven, als ook voor collega-bedrijven.
Bij Arno's Auto's Oss staan altijd ruim 200 occasions op voorraad van zowel gebruikte bedrijfs- als personenauto's. Doordat Arno's Auto's alle werkzaamheden zelf uitvoert, zowel de in- als de verkoop, reparaties, en het transport kunnen wij onze bedrijfskosten zeer laag houden. Mede hierdoor kunnen wij de occasions tegen scherpe prijzen aanbieden en onze klanten zo voorzien van een goede occasion tegen een aantrekkelijke prijs.

Tevens kan u bij ons terecht voor het verzorgen van u exportdocumenten:
- Afmelding trailer/groene kaart 14 dagen verzekering met kenteken etc.
- Export kenzeichen+ Grune karte 14 tage mit versicherung moglich
- We make export plates with insurance 14 days complete
- Nous fournissons des documents d'exportation + carte verte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie