Bouwjaar | 17-10-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 317.976 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-VKJ-7 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 317.976 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-VKJ-7 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopoint Den Bosch |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafseweg 234 |
Postcode | 5213 AR |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54314471 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopointdenbosch.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 1.120 kg
GVW: 2.770 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
VERKOCHT !
INRUIL ALTIJD MOGELIJK OOK LOOP , SLOOP EN SCHADE AUTO'S
Heeft u interesse?bel gerust voor een afspraak,bezichtiging en een eventuele proefrit.
Bel altijd voordat u ons bezoekt of de auto waar uw interesse naar uitgaat nog aanwezig is(dit om teleurstelling te voorkomen).
tot ziens,
Autopoint Den Bosch.
Graafseweg 234.
5213 AR s'-Hertogenbosch.
tel 06-54314471 (mike).
tevens auto's/bussen te koop gevraagd
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!