Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 Générique-lees text

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-10-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 317.976 km
Deuren 5
Kenteken 25-VKJ-7
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 Générique-lees text


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 17-10-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 317.976 km
Deuren 5
Kenteken 25-VKJ-7
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopoint Den Bosch
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Graafseweg 234
Postcode 5213 AR
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54314471 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autopointdenbosch.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 1.120 kg
GVW: 2.770 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal

VERKOCHT !

INRUIL ALTIJD MOGELIJK OOK LOOP , SLOOP EN SCHADE AUTO'S

Heeft u interesse?bel gerust voor een afspraak,bezichtiging en een eventuele proefrit.
Bel altijd voordat u ons bezoekt of de auto waar uw interesse naar uitgaat nog aanwezig is(dit om teleurstelling te voorkomen).

tot ziens,

Autopoint Den Bosch.
Graafseweg 234.
5213 AR s'-Hertogenbosch.
tel 06-54314471 (mike).

tevens auto's/bussen te koop gevraagd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie