Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1 DC Eco | Trekhaak | Dubbele zijdeur | Airco | Cruise | Fullmap Navi | 3-zits | Sensor Achter

€ 8.950,- excl. BTW

Bouwjaar 25-01-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 133.856 km
Deuren 5
Kenteken VB-395-K
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1 DC Eco | Trekhaak | Dubbele zijdeur | Airco | Cruise | Fullmap Navi | 3-zits | Sensor Achter


€ 8.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 133.856 km
Deuren 5
Kenteken VB-395-K
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Biest Houtakker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Klein Westerwijksestraat 18
Postcode 5084 HP
Plaats Biest-Houtakker
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5054717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicebiest-houtakker.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.793 kg
Laadvermogen: 1.165 kg
GVW: 2.950 kg

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Deze Renault Trafic komt uit 2013, werd geleverd van 01-01-2012 tot 31-07-2014 en kostte toen € 34.492,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc. De bus heeft een topsnelheid van 150 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,9 liter per 100 km en hij weegt 1793 kg. De APK is geldig tot 17-04-2025.

Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Controleer a.u.b. bij aanschaf de auto op opties die uw beslissing kunnen beïnvloeden. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 013 505 4717 ).
Wij hanteren een ALL-IN prijs en rekenen hierdoor geen standaard afleveringskosten!

= Bedrijfsinformatie =

Openingstijden
Maandag 08:00 - 17:00 & 18:30 - 20:30
Dinsdag 08:00 - 17:00 & 18:30 - 20:30
Woensdag 08:00 - 17:00
Donderdag 08:00 - 17:00 & 18:30 - 20:30
Vrijdag 08:00 - 17:00 & 18:30 - 20:30
Zaterdag 09:00 - 17:00

Autoservice Biest-Houtakker is een vakkundig garagebedrijf dat al 20 jaar een begrip in Biest-Houtakker en omgeving is. Waar staan wij voor? Service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. Wij bieden een eerlijke en juiste reparatie of onderhoudsbeurt voor een betaalbare prijs in onze nieuwe moderne werkplaats. Flexibiliteit en betrouwbaarheid zijn onze handelsmerken. We willen u ook graag 's avonds van dienst zijn.
En uiteraard kunt u bij ons terecht voor een prima occasion. U kunt kiezen uit onze interessante voorraad van diverse merken. Ze worden uitvoerig nagekeken alvorens ze u worden aangeboden. Zoekt u een specifiek merk of type auto? Dan zoeken wij, geheel vrijblijvend, de occasion die past bij uw wensen. Natuurlijk kunt u uw auto inruilen.
Ook in geval van schade bent u bij ons aan het juiste adres. Twijfel niet, bel ons, of laat uw auto naar ons transporteren. Laat u niet beïnvloeden door uw verzekeraar, u beslist zelf wie uw auto repareert. Wij hebben een speciale regeling met betrekking tot het eigen risico en gratis vervangend vervoer.

*Bij Autoservice Biest- H

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie