Renault Trafic 2.0 DCI L1H1 - AIRCO - NAVI - EURO 5

€ 5.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-01-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 195.406 km
Deuren 5
Kenteken VB-923-J
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 DCI L1H1 - AIRCO - NAVI - EURO 5


€ 5.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 195.406 km
Deuren 5
Kenteken VB-923-J
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bartels Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Keldermansstraat 33
Postcode 4724 AT
Plaats Wouw
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52476446 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bartelsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.761 kg
Laadvermogen: 1.005 kg
GVW: 2.790 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

NETTE RENAULT TRAFIC 2.0 DCI L1H1

EURO 5

RIJDT EN SCHAKELT GOED

TECHNISCH GOED ONDERHOUDEN

AIRCO - NAVIGATIE - PARKEERHULP ACHTER

RECLAME IS GEPLAKT

= Bedrijfsinformatie =

WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK AANWEZIG

KIJK OP WWW.BARTELSAUTOS.NL VOOR ONS ACTUEEL AANBOD

U KUNT ONS ALTIJD BEREIKEN OP 06-52476446, OOK VIA WHATSAPP

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie