Bouwjaar | 10-04-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-04-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mavo Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijksestraat 3a |
Postcode | 4261 TV |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 532450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mavoauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan 2022 - nov 2023
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 1.109 kg
GVW: 3.070 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 798 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-04-2027
Garantie: 24 maanden
U rijdt deze auto al vanaf € 798,- P/mnd. Volledige fabrieksgarantie. Deze getoonde velgen tegen meerprijs van € 1500,- Prijs is excl. BTW.
Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change'. De auto is van het bouwjaar 2024 en is van de eerste eigenaar. Hij heeft een dieselmotor en een automatische transmissie. Het interieur van deze auto is bekleed met leer voor een ongeëvenaard luxueuze uitstraling. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! Deze Renault is voorzien van knoppen op het stuur om het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst te bedienen. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Ook keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
Aan boord van deze Renault houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!