Renault Trafic 2.0 dCi Automaat / DC / 170 PK / L2H1 / Luxe / Leer / 2x Schuifdeur / Led / Camera / Vol Opties / .

€ 41.950,-

Bouwjaar 10-04-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi Automaat / DC / 170 PK / L2H1 / Luxe / Leer / 2x Schuifdeur / Led / Camera / Vol Opties / .


€ 41.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-04-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mavo Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wijksestraat 3a
Postcode 4261 TV
Plaats Wijk En Aalburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 532450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mavoauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan 2022 - nov 2023

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 1.109 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 798 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-04-2027
Garantie: 24 maanden

U rijdt deze auto al vanaf € 798,- P/mnd. Volledige fabrieksgarantie. Deze getoonde velgen tegen meerprijs van € 1500,- Prijs is excl. BTW.

Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change'. De auto is van het bouwjaar 2024 en is van de eerste eigenaar. Hij heeft een dieselmotor en een automatische transmissie. Het interieur van deze auto is bekleed met leer voor een ongeëvenaard luxueuze uitstraling. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! Deze Renault is voorzien van knoppen op het stuur om het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst te bedienen. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Ook keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.

Aan boord van deze Renault houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie