Renault Trafic 2.0 dCi Airco/Navi/Cruise/Trekhaak/Org.NL

€ 7.950,-

Bouwjaar 27-06-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 155.708 km
Deuren 5
Kenteken VJ-892-K
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi Airco/Navi/Cruise/Trekhaak/Org.NL


€ 7.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 155.708 km
Deuren 5
Kenteken VJ-892-K
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wouter Lokker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Haagse Beemdweg 28a
Postcode 5706 AH
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 347348 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lokkerautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: sep 2011 - jul 2014
Modelcode: Phase 3
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.265 kg
GVW: 2.950 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

In een schitterende en perfecte staat verkerende origineel Nederlands geleverde Renault Traffic. Deze luxe bedrijfswagen heeft bij inname op 1-3-2024 zijn groot onderhoud genoten en is tevens voorzien van een nieuwe APK. Prijs is exclusief BTW.

Stijlvolle vormgeving en comfortabele luxe, dat is de aantrekkingskracht van een Franse auto. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger.

Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen full map navigatiesysteem vertelt u alles! Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. De cruise control zorgt voor een mooie, gelijkmatige snelheid die u zelf instelt. Dat is relaxt! Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Wouter Lokker is gespecialiseerd in de in en verkoop van gebruikte auto's. Mocht u bij mij een auto gevonden hebben dan kunt u 7 dagen per week contact met mij opnemen voor een afspraak om de auto te bezichtigen. Dit kan ook in de avonden of in het weekend, wat ik zie als een extra service. Om de auto's scherp te kunnen prijzen hanteer ik internet meeneemprijzen op basis van geen inruil, mocht u een auto in willen ruilen dan kan dit natuurlijk wel op basis van een handels inruil prijs. Wij kunnen uw gebruikte auto 24 uur per dag vrijwaren en ook de bij ons gekochte nieuwe auto 24 uur per dag tenaamstellen. Tevens kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, schade, velgen en banden. Om misverstanden te voorkomen bel altijd eerst even op van te voren op telefoon nummer 0492-347348.
Hopelijk tot snel mvg Wouter Lokkerhttps://wheelerdelta.autodata.nl/#/internetkoppelingen/portals

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuld

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie