Bouwjaar | 25-04-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Koese Etten-Leur |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kroonstraat 42 |
Postcode | 4879 AV |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5011371 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-koese.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2023
Modelcode: M9Rg5
Referentienummer: ##0207
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.940 kg
Laadvermogen: 1.130 kg
GVW: 3.070 kg
Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
CO2-uitstoot: 186 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Bovag Afleverpakket (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Auto Koese is in de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot de specialist in Franse occasions en daarom helpen wij u graag in de zoektocht naar uw volgende Franse auto. Onze voorraad bestaat uit ruim 250 occasions, waaronder deze Renault Trafic uit 2023.
Mooi hè, deze Renault. Maar dat is alleen nog maar de buitenkant. Onder de motorkap zit een rijkdom aan innovatieve techniek om waar te maken wat het merk belooft: Drive for change. Deze diesel heeft een automatische transmissie. Op koude dagen voelt u zich snel behaaglijk op de verwarmbare stoelen. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak zijn aan boord.
Altijd de benodigde functies in beeld? Het digitale dashboard zorgt ervoor. De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Het navigatiesysteem brengt u vlot naar uw bestemming, terwijl u luistert naar het glasheldere geluid van het audiosysteem met DAB-radio. Kabelkluwens en stekkerslingers van smartphones zijn hier niet aan de orde. De draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons maakt opladen strak, simpel en snel. Met automatische airconditioning, regensensor, keyless entry en verstelbaar stuur is deze Renault helemaal compleet.
De automatische veiligheidssystemen in deze Renault fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!