vorige 249 van 2.964 volgende

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130PK T30 L2H1 Advance NAVI / CAMERA

€ 29.795,-

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130PK T30 L2H1 Advance NAVI / CAMERA


€ 29.795,-

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto van Gompel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wilhelminalaan 11
Postcode 5541 CS
Plaats Reusel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)497 - 641631 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovangompel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

= Bedrijfsinformatie =

De door ons gecommuniceerde prijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten voor de aflevering van de auto. De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK en 12 maanden Bovag garantie*. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.

Optionele Onderhoud en Garantiepakketten kunnen tegen meerprijs geleverd worden.
Auto van Gompel heeft 2 verschillende pakketten voor occasions met extra bijbehorende services

Van Gompel pakket Premium € 795
- 12 maanden Bovag garantie max.10.000km na aflevering (afhankelijk van wat het eerste wordt bereikt)
- Onderhoudsbeurt
- Distributieriem vervangen indien binnen 6 maanden en 10.000km na aflevering voorgeschreven staat
- Geldige APK
- Professionele poetsbeurt van binnen en buiten
- Mattenset
- 15L brandstof
- Van Gompel Premium pas
- 12 maanden 24/7 Renault Route service in Nederland (geen ANWB-service meer nodig)

* Auto's tot 9 jaar oud en max. 150.000km. 12 maanden Bovag garantie max.10.000km na aflevering (afhankelijk van wat het eerste wordt bereikt)


Van Gompel pakket Gold € 995
- 12 Maanden Top Occasion garantie max. 20.000km na aflevering (afhankelijk van wat het eerste wordt bereikt)**
- Onderhoudsbeurt
- Distributieriem vervangen indien binnen 6 maanden en 10.000km na aflevering voorgeschreven staat
- Geldige APK
- Professionele poetsbeurt van binnen en buiten
- Mattenset
- Volle Tank
- Van Gompel Premium pas
- 12 maanden 24/7 Renault Route service in Nederland (geen ANWB-service meer nodig)

** Auto's t/m 5 jaar oud en max 100.000km


Bedrijfswagenpakket €895 (excl. btw) alleen mogelijk voor bedrijfswagens
- 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak***
- Onderhoudsbeurt
- Distributieriem vervangen indien binnen 6 maanden en 10.000km na aflevering voorgeschreven staat
- Geldige APK
- Auto van binnen en buiten gereinigd
- Mattenset
- 15 L Brandstof
- 12 maanden 24/7 Renault Route Service in Nederland

***Auto's t/m 5 jaar oud en max 100.000km

Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd naar d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie