Bouwjaar | 16-11-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 104.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VS-721-D |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 9.940,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-11-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 104.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VS-721-D |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hebben Auto's B.V. |
Contactpersoon | Freddy Hebben |
Adres | Leembaan 45 |
Postcode | 5753 CW |
Plaats | Deurne |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27304933 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hebbenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.658 kg
Laadvermogen: 1.102 kg
GVW: 2.760 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Alle occasions bij Hebben Auto s zijn vakkundig geselecteerd. Al onze auto's worden grondig nagekeken alvorens ze u worden aangeboden.
Hierdoor koopt u altijd een betrouwbare occasion.
Interesse in deze Occasion ? Of in een andere Occasion van Hebben Auto s Deurne ? We hebben altijd 50 Occasions op voorraad staan van diverse merken.
Door zeer snel wisselende voorraad kan het zijn dat de auto die u zoekt al verkocht is bel eerst even met de afdeling verkoop
Tel nr. : 06-27304933 Whats App is ook mogelijk.
Internetprijzen zijn meeneem bodemprijzen, inruil van uw auto is mogelijk.
Tevens zijn wij ook het juiste adres voor Apk Keuringen en onderhoud van uw auto.
= Bedrijfsinformatie =
OPENINGSTIJDEN:
Zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur
Verder geopend alle dagen ( behalve zondag ) op afspraak : 06-27304933
Inruil is Mogelijk
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Aan de inhoud van de website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!