Bouwjaar | 18-05-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 189.027 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-145-PF |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 20.455,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 189.027 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-145-PF |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum van Elsacker |
Contactpersoon | D. Dircken |
Adres | Meirseweg 17 |
Postcode | 4881 DH |
Plaats | Zundert |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5974227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumvanelsacker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/50 R18
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 1.040 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 995): DELUXE: * meer dan 200Pk en/of 5-cilinders of meer € 1.295,-
Dit afleverpakket bevat: 12 Maanden garantie, 12 Maanden PECHULP Europa, 20L Brandstof, AIRCO controle incl. service, Gecontroleerde KM-stand (NAP), Nieuwe APK keuring, Onderhoudsbeurt volgens fabrikant, Poetsbeurt + reiniging in- en exterieur
Aangeboden, LUXE en Verlengde L2H1 RENAULT Trafic met 146Pk sterke dieselmotor gekoppeld aan een 6-bak met luxe Dubbel Cabine (extra zitruimte en 3 zitplaatsen ipv platte bank).
Dit voertuig is voorzien van de volgende extra opties: Glaslook panelen op achterdeuren en achterzijde inclusief zelfde tint privacy glas in dubbel cabine, treeplanken mat zwart, nieuwe set 18" BROCK B33 velgen inclusief nieuwe 4-seizoensbanden in de maat 235/50R18.
Deze RENAULT TRAFIC is aantoonbaar volgens fabrikant onderhouden(boekjes aanwezig) en wordt natuurlijk geleverd met een kloppende NATIONALE AUTOPAS.
05-2022 bij 166.900km > Grote onderhoudsbeurt incl. nieuwe remschijven en remblokken rondom, waterpomp, multi-v riemset, gloeibougies, enz,enz.
Het betreft een NIET-ROKERS auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!