Renault Trafic 1.6 dCi L2H1 DC Comfort

n.o.t.k.

Bouwjaar 14-08-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 79.182 km
Deuren 5
Kenteken V-062-RL
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi L2H1 DC Comfort


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 14-08-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 79.182 km
Deuren 5
Kenteken V-062-RL
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rietvelden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kasteleinenkampweg 10A
Postcode 5222 AX
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42335827 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfrietvelden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: anderhalf

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 15,9 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik in de stad: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 17,2 l/100km (1 op 5,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Aangeboden ZEER NETTE Origineel Nederlands Renault Trafic 1.6 dCi L2H1 DC Comfort Energy!
Voorzien van navigatie, clima, cruise control, DAB+, elektrische ramen, aux/bluetooth aansluiting, schuifdeur, dubbelcabine etc.!
Deze Renault Trafic rijdt en schakelt zeer goed!
De auto is dealer onderhouden, alle boeken en sleutels zijn aanwezig.
Gegarandeerd kloppende KMstand met NationaleAutoPas.
LET OP! Prijs EX. BTW!
Geen bijkomende kosten.
Alle inruil mogelijk

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn een erkend RDW bedrijf met jarenlange ervaring in de autobranche.
Mocht u interesse hebben in een van onze auto's, belt u dan eerst om teleurstellingen te voorkomen alvorens aan te rijden. Natuurlijk kunt u altijd vrijblijvend een bezoek brengen aan onze showroom na telefonisch overleg, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.

Inruil
Mocht u een auto willen inruilen dan ontvangen wij graag enkele duidelijke foto's van het in- exterieur, kilometerstand en vermeld daarbij eventuele beschadigingen en of mankementen.

Financiering
Het is ook mogelijk om de auto op financiering af te kopen. Wij werken met verschillende financieringsmaatschappijen samen. U kunt zowel privé als zakelijk leasen! Informeer naar de mogelijkheden.

Garantie
Wanneer onze occasion niet meer is voorzien van fabrieksgarantie is het mogelijk om garantie bij te kopen. Wij werken met Autotrust garantie pakketten met keuze uit 6 of 12 maanden garantie, informeer naar de mogelijkheden.

Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan
Indien gewenst kunnen wij ook uw onderhoud verzorgen.

Heeft u nog een auto staan die u wil verkopen, zonder belang te hebben in een van onze occasions, maar u wilt hier zelf liever niet mee bezig zijn? Dan kunnen wij uw auto ook overnemen voor handelsprijzen. Met deze service willen wij u besparen van uw zorgen en kostbare tijd. De foto's kunt u sturen via Whats'App 0642335827

Mocht u nog vragen hebben of eventuele interesse kunt u ons bellen of mailen. We staan u graag te woord!

Type fouten en prijswijzigingen voorbehouden, aan onze advertenties kunnen geen rechten worden ontleend.

Openingstijden: Maandag tm Zaterdag 10.00 /

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie