Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Dubbele Cabine Work Edition|Airco| Bluetooth| Cruise Control| Navi| PDCA| Trekhaak|

€ 17.740,- excl. BTW

Bouwjaar 30-09-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 103.247 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Dubbele Cabine Work Edition|Airco| Bluetooth| Cruise Control| Navi| PDCA| Trekhaak|


€ 17.740,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 103.247 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Eurocars Bedrijfswagens
Contactpersoon Wesley Trum
Adres Emopad 29
Postcode 5663 PA
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 7001828 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 18421209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eurocarsbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: 2014 - 2019
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 1.065 kg
GVW: 2.950 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard inbegrepen:
- Controleren vloeistof niveaus, indien nodig op niveau brengen
- Geldige APK keuring.
- Kosten tenaamstelling
- Vrijwaringsbewijs van de (mogelijke) inruilauto

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Wesley Trum

Deze auto is bestemd voor handelaren, opkopers of voor export. Heeft Roest op diverse plaatsen In verband met de leeftijd en kilometers voeren wij geen werkzaamheden meer uit aan deze auto en geven ook geen garantie.  zo meenemen. We ruilen hier niet op in. Heeft wat krassen, deukjes en beschadigingen passend bij leeftijd en km. 



- Starters en ZZP ers welkom, geen jaarcijfers nodig
- Gunstige Financial Lease voorwaarden!
- Online kopen, niet goed geld terug garantie
- Gratis thuisbezorgd
- BOVAG Laagste prijsgarantie
- Soepele acceptatie

Onze klanten waarderen ons met een 4.9 van de 5 sterren op Google.

Nagenoeg alle bedrijfswagens welke wij te koop aanbieden zijn in Nederland nieuw geleverde bedrijfswagens, welke retour zijn gekomen vanuit onze leasemaatschappij.

Deze bedrijfswagens komen dus niet uit het buitenland, dus geen eventueel lange wachttijden bij garantiewerkzaamheden bij de dealer. Het onderhoud is ons tevens bekend.

Alleen in Nederland geleverde bedrijfswagens zijn voorzien van een NAP certificaat, zodat je gegarandeerd weet dat de kilometerstand correct is!

 De accessoires/optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is; opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden voor uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend. 

Wilt u meer van deze auto weten? We maken graag tijd om u alles uit te leggen en te presenteren. 

We kunnen ook een video of extra foto's van deze auto naar u mailen of appen.

verkoop@eurocarsbedrijfswagens.nl 

Met vriendelijke groet,
Team Eurocars

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie